reklama

Podpora zamestnancov Gymnázia L. Sáru

Bez výhrad podporujem oprávnené požiadavky uvedené v Otvorenom liste zamestnancov Gymnázia na Ul. L. Sáru 1 v Bratislave. Naozaj nejde z mojej strany o prejav lacného populizmu, ale o súčasť mojej alergickej reakcie na to, ako sa na Slovensku dlhodobo finančne (a zároveň morálne) diskriminuje školstvo a ďalšie "nadstavbové" rezorty, na ktorých závisí naša budúcnosť (od životného prostredia, cez zdravotníctvo až po kultúru).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)


Prvým krokom na získanie časti prostriedkov na splnenie Vašich oprávnených požiadaviek by mohlo byť zrušenie novovzniknutého nezmyselného postu a úradu podpredsedu vlády pre veľké investičné projekty. Ďalší veľký zdroj potenciálne disponibilných prostriedkov predstavuje eliminácia niektorých neefektívnych dotácií do aktivít, ktoré neraz znamenajú "viac škody, ako osohu".
Tretí zdroj predstavuje efektívnejšie využívanie eurofondov a celkovo menej kradnutia, tunelovania či šafárenia s verejnými prostriedkami.
V posledných mesiacoch som na túto skutočnosť viackrát verejne upozornil (i na pôde NR SR).
Problém je, že ja i viacerí moji kolegovia a kolegyne s podobným názorom sme "len" opoziční poslanci, názor ktorých vládna väčšina neberie na vedomie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každopádne držím palce a som na Vašej strane.

S pozdravom

Mikuláš Huba

Mikuláš Huba

Mikuláš Huba

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mikuláš Huba- geograf, environmentalista, ochranár, občiansky aktivista a komentátor verejného života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu